Interior Designer 38
ikea
Innsbruck, Austria
vor 15 Tg.

ABOUT THE JOB

As a part of the Store Interior Design team you use your deep knowledge of people’s life at home and your high level of home furnishing competence to show many functional, beautiful, sustainable, and affordable solutions that are relevant to your local market.

You also challenge and inspire our visitors to see their homes in new ways.

Your tasks will include :

  • contributing to positioning the IKEA store as the first choice for home furnishing in your local market.
  • applying your home furnishing knowledge to ensure up-to-date room settings and other store media that exceed our visitors’ expectations.
  • stimulating and increasing the interest for home furnishing through constantly showing new and inspiring solutions that motivate people to visit the IKEA store frequently.
  • using the width and depth of the IKEA product range to show distinct and different styles that appeal to many individual tastes and needs.
  • reflecting the IKEA Brand identity by creating visual impact in all commercial, sales support, and co-worker areas.
  • YOUR PROFILE

    Your knowledge, skills and experience include :

  • an education in interior design or architecture.
  • a deep passion, curiosity, and understanding of home furnishing and people’s everyday life at home.
  • creative thinking supported by commercial visual competence and a keen eye for aesthetics.
  • actively seeking improved methods of working in a simple, lean, and cost-efficient way.
  • a practical hands-on approach to your tasks and the ability to work in a fast-paced retail environment.
  • GROWING TOGETHER

    IKEA offers an exciting and empowering work environment in a global marketplace. As the world’s leader in life at home, you have exceptional opportunities to grow and develop together with us.

    Learn more and apply with us at ikea.at / jobs

    Additional Information : IKEA bietet ein spannendes und verantwortungsvolles Arbeitsumfeld. Wir vereinen unsere Werte mit der Leidenschaft für Heimeinrichtung.

    Unsere Vision ist es, einen besseren Alltag für die vielen Menschen zu schaffen. Als der führende Spezialist für das Leben zu Hause bieten wir dir unzählige Chancen mit uns zu wachsen und dich weiterzuentwickeln.

    Und wir achten darauf, dass sich unsere Mitarbeiter / innen bei uns wohlfühlen. Als einen von vielen Schritten haben wir mit 1.

    Jänner die Mindestgehälter auf € 1.800 (Vollzeit, brutto) im Monat angehoben und zwar egal, in welchem Bereich die Mitarbeiter / innen arbeiten.

    Für diese Vollzeitposition bieten wir ein monatliches Bruttogehalt, das bei € 1.800,- beginnt. Mit entsprechender Erfahrung und Qualifikation ist auch eine Überzahlung möglich.

    Bitte beachte, dass wir sofort mit der Rekrutierung beginnen.

    Bitte beachte, dass unser Auswahlprozess schon VOR Ablauf des Entfernungsdatums beginnt und wir diesen abschließen, sobald wir eine / n geeignete / n Kandidaten / in gefunden haben.

    Nach Abschluss des Auswahlprozesses werden weitere Bewerbungen nicht mehr berücksichtigt.

    Bewerben
    Bewerben
    Meine Email
    Wenn Sie auf "Weiter" klicken, stimmen Sie zu, dass neuvoo Ihre persönlichen Daten, die Sie in diesem Formular zur Verfügung gestellt haben, sammelt und verarbeitet, um ein Neuvoo-Konto zu erstellen und Sie gemäß unserer -Datenschutzerklärung per E-Mail zu benachrichtigen. Sie können Ihre Einwilligung jederzeit widerrufen, indem Sie diese Schritte folgen.
    Fortfahren
    Bewerbungsbogen