Head of Customer Service CM for Liebherr Sales Kuala Lumpur
Liebherr
Nenzing
vor 4 Tg.

Tasks

  • Implement the Customer Service strategy
  • Improve customer relationship
  • Setup and grow the sales company in relation to perts, warranty and service
  • Service Contract negotiation up to an agreement
  • Train, lead and coordinate training for Customer Service employees
  • Your Profile

  • Completed technical and commercial education, management and leadership
  • Demonstrated initiative to visualize, organize, manage and complete projects in individual and group settings
  • Exact and precise working
  • English business fluent in both, spoken and written
  • Willingness to travel
  • Negotiating and communication skills
  • Must maintain a valid driver's license and passport at all times
  • Bewerben
    Zu Favoriten hinzufügen
    Aus Favoriten entfernen
    Bewerben
    E-Mail
    Wenn ich auf "Fortfahren" klicke, gebe ich neuvoo das Einverständnis, meine Daten wie in den Nutzungsbedingungen und Datenschutzbestimmungen beschrieben zu verarbeiten und mir E-Mail Alerts zu senden. Ich kann mein Einverständnis zu jedem Zeitpunkt entziehen oder mich von den E-Mail Alerts abmelden.
    Fortfahren
    Bewerbungsformular